Comeback

Jäääääädrar vad det var längesen vi gjorde nått inlägg.. 
Men, livet kommer emellan ibland ;) 


Ja, vad ska jag skriva? Mitt sommarlov har varit rätt kul. Träffat folk, varit på utflykter, normal shit helt enkelt :]
Måste börja skriva oftare, vad har man en blogg till liksom -.- :)
Just nu gör jag inte speciellt mycket, varit i stockholm och kollat efter nya kängor & skjortor. Hittade lite kul, men priserna var väl inte lika roliga, haha. Ska börja jobba om drygt 2 veckor så får se senare om jag köper skiten. :>
Well.. Kan nog kasta in lite bilder. Både gamla & nya. 
Börjar med bilder i början av sommarn -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mja, där var några heheHE. Dom tre sista är nytagna. Tänk att man kan gå från fjortis(hihi) till skinhead brud på ett sommarlov typ, MAGISKT.
 
Ha det / - f



Kommentarer
Postat av: Emiis

Så trevligt!

2012-09-02 @ 17:01:02
URL: http://emiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!