DH warra warra

Hejsan svejsan , Chuffie här

Jag är glad för mamma har sagt att jag får åka till dreamhack, hon vet typ inte vad det är så..
Men min bror kommer inte låta mig åka för han vet att det bara är massa killar där och lalala
Men mamma bestämmer hähäh
Well kom precis ut ur duschen , har inte gjort så mycket idag , typ bara vart i skolan
Imorgon ska jag åka skateboard till skolan, sen har jag möta med mentorn och mamma om hur det går i skolan.
Kommer inte vara bra saker hon säger så kommer förmodligen inte vara så glad imorn.
Nu ska jag försöka plugga, fast jag vill göra toast o_o

/ -c



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-05-17 @ 17:55:13
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!