Sämsta uppdateringen i världshistorien.

Det var typ 1 månad sen jag skrev nått, fy fan va dålig jag är.
Men nu är jag ju här i alla fall, happyface on that.
Well, jag har inte gjort så mycket under tiden jag varit borta.
Eller jo, det har jag faktiskt fan visste! En maaassa kul!
Men palla dra upp det här, det vill ni inte läsa, det vet jag. :>
Ahaja, jag sitter i vardagsrummet, och det är typ tomt på möbler.
Vi ska flytta. HURRA. Fast ändå inte. Jag ska fixa en egen lägenhet.
Vill inte bo i typ fucking grusåsen eller vad fan det heter.
Jag. Ska. Långt. Här. Ifrån. Innan. Jag. Tar. Livet. Av. Mig.
Nej nu ska vi inte vara såna! Nu ska vi jaga älg. c:
Jaja, det var allt för mig.
http://www.youtube.com/watch?v=uzNqX_tksBQ&feature=g-vrec
Kolla videon, jag dör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!