Back on track

Tjäänna
Hade tappat lusten på att blogga ett tag, men nu känner jag iallafall lite kreaktivitet så jag kan skriva lite i bloggen :)
Så Frida och jag har bestämt att vi ska börja blogga mer, kanske minst 1 gång om dagen 8)

För övrigt så har helgen vart awsome.
I fredags sov jag, Wille och Matilda hemma hos Frida R, vi rökte vattenpipa, åt pizza, sköt luftgevär och låg och myste hahah
Igår sov jag, Frida R, Matilda och Emil hemma hos Wille, hade patty patty, vi somnade inte förens klockan 6 typ..
Men ja.. det var en najs prajs helg.



Shori shori / -c




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!