Valborg

Samma rubrik som på allas bloggar idag typ :p
Men hej
Kom hem från stan för nån timme sen där jag träffade Matilda (Skoho)
Vi chilla lite i solen och så , sen åkte hon hem och jag träffade mamma på stan
så vi tog en fika och gick hem.
Sen ska jag ner till hagaberg med Frida där nere träffar vi matilda och kanske några fler
Sen ska jag kanske åka till stugan eller så stannar jag där lite längre och åker hem sen
OCH igår kom vi hem ifrån konfa läger. Det var roligt, vill dit igen :p
Som tur var så var det folk som inte var sånna där ''kyrkfolk'' som går till kyrkan varje söndag
så alla som inte var såna var i mitt, Matilda S och Fridas rum hela tiden typ hähä
Bilder på det kommer senare.

Nu ska jag ta en dusch  / -c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!